Akkumulátor kategória

Akkumulátor kategória

A Sunnysoft, sro kiskereskedelmi feltételei

Utasítás a fogyasztók elállási jogáról

[a mintautasításokra vonatkozó kormányrendelet szerint]

1. A szerződés elállásának joga

  • Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. 1. Az elállás joga
  • Ön jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni az azt a napot követő naptól számított 14 napon belül, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt harmadik fél (a fuvarozó kivételével) átvette az utolsó szállítmányt.
  • A szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell a Sunnysoft s.r.o.-t, székhelye: Kovanecká 2390/1a, 190 00 Prague 9; személyi azonosító száma: 25753215, bejegyezve a prágai városi bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C részleg, 67120, tel: +36 14 452 096, e-mail: info@sunnysoft.hu egyoldalú jogi lépésekkel (pl. postai szolgáltatón keresztül küldött levél, fax vagy e-mail). Használhatja a mellékelt elállási formanyomtatvány mintáját, de nem köteles ezt megtenni. Letölthető MS WORD és PDF formátumban.
  • A szerződéstől való elállásra vonatkozó határidő betartásához elegendő az elállási nyilatkozatot a vonatkozó határidő lejárta előtt elküldeni.

3. A szerződéstől való elállás következményei

  • Ha Ön eláll a szerződéstől, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Öntől kapott összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az Ön által választott, az általunk kínált legolcsóbb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási mód miatt felmerülő többletköltségeket). A visszatérítéshez ugyanazt a fizetési eszközt fogjuk használni, amelyet az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha Ön kifejezetten másként rendelkezik. Mindenesetre Önnek nem keletkeznek további költségek.
  • Csak akkor térítjük vissza a kifizetett összeget, ha megkaptuk a visszaküldött árut, vagy ha bizonyítani tudja, hogy visszaküldte az árut, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
  • Az áru átvétele: Az árut indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a jelen szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldi, vagy átadja a Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9. A határidő akkor tekinthető betartottnak, ha Ön a 14 nap lejárta előtt visszaküldi nekünk az árut.
  • Kérjük, ne küldjön küldeményeket a Mailbox Between Us szolgáltatás üzleti címére, amely magánszemélyek közötti szállításra szolgál, és a raktári nyitvatartási időn túl kézbesítetlen csomagokat visszaküldik a kézbesítetlen feladóknak.
  • A visszaküldés költségei: Az áru visszaküldésének közvetlen költségei Önt terhelik.
  • A visszaküldött áru értékcsökkenéséért való felelősség: Ha a vevő által visszaküldött áru sérült, elhasználódott vagy részben elfogyott, az eladó jogosult a vevő által okozott kár megtérítésére. Az Eladó jogosult a kár megtérítésére vonatkozó követelését egyoldalúan beszámítani a Vevőnek a vételár visszatérítésére vonatkozó követelésébe.

Preambulum

Ezek a feltételek a fogyasztó és a Sunnysoft között létrejött adásvételi szerződés szerves részét képezik.

1. Általános rendelkezések

1.1 Fogalommeghatározások

1.1.1 Jogi előírások

    A Polgári Törvénykönyv a 89/2012. Sz. Törvény, a Polgári Törvénykönyv módosított szövegét jelenti.

    Kormány rendelet modell utasításokat jelenti számú kormányrendeletben foglalt 363/2013 Coll. A modell utasításokat a jogot, hogy vonja vissza a megkötött szerződések távolról vagy külső telephelyek és a modell formában kivonását e szerződések.

    A 2016/679 rendelet az (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendeletet jelenti az egyének személyes adatok feldolgozása során történő védelméről és az ilyen személyek szabad mozgásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről ( Általános adatvédelmi rendelet)

1.1.2 Eladó

Az eladó a Sunnysoft sro céget jelenti, székhelye: Kovanecká 2390 / 1a, 190 00 Prága 9; IČ: 25753215, bejegyezve a Prágai Városi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C szakasz, 67120.

1.1.3 A Vevő és a Vevő Vevője

Vevő : olyan személy, aki adásvételi szerződést köt az eladóval az áruk értékesítésére.

Vevő az a személy, aki az eladóval áruvásárlási szerződést kíván kötni.

1.1.4 Fogyasztó

Fogyasztó a Polgári Törvénykönyv által így kijelölt személy.

[A Polgári Törvénykönyv 419. §-a szerint fogyasztó az a személy, aki üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása gyakorlása körén kívül szerződést köt egy vállalkozóval vagy más módon üzletet köt vele.]

Ha a természetes személy vevő a megrendelésében megadja személyi azonosító számát, akkor úgy kell tekinteni, hogy üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozásának gyakorlása során jár el, kivéve, ha a szerződés megkötésével egyidejűleg az ellenkezőjéről tájékoztatja az eladót.

1.1.5 Üzleti feltételek

Feltételek jelenti ezeket a feltételeket, a részletfizetéses értékesítés feltételeit és a panaszeljárást.

1.1.6 Elektronikus kereskedelem

Elektronikus bolt az Eladó sunnysoft.hu és brodit.hu domaineken üzemeltetett weboldalát jelenti.

1.2 Ezen feltételek alkalmazásának kizárása

1.2.1 Versenyek és marketing események

Ezek a feltételek nem vonatkoznak azokra a versenyekre és marketingeseményekre, ahol az Eladó ingyenes szolgáltatásokat nyújt.

1.2.2 Értékesítés nem fogyasztói vevőknek

Ezek a feltételek nem alkalmazandók, ha az adásvételi szerződést nem fogyasztóval kötik.

2. Vásárlás az interneten és más távoli módokon keresztül

2.1 Általános rendelkezések

E szakasz rendelkezéseit kell alkalmazni a távértékesítéssel történő vásárlásra, különösen az e-kereskedelemben, amennyiben a vevőnek nincs lehetősége arra, hogy a kifizetés előtt megfelelően megvizsgálja és kipróbálja a terméket.

2.2 Az e-kereskedelemben megjelenített információk jellege

A webáruházban megjelenített információk nem minősülnek adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak. Ez egy olyan áru- és szolgáltatáskatalógus, amely alapján a vevő megrendelést hozhat létre az eladóval szemben, tehát csak egy felhívás az adásvételi szerződésre vonatkozó ajánlat benyújtására.

2.3 Rendelés

2.3.1 Megrendelés küldése

A megrendelés elküldésével a vevőnek az adásvételi szerződés kötelező ajánlata kerül elküldésre az eladónak.

2.3.2 A megrendelés kézhezvételének visszaigazolása

Az eladó azonnal visszaigazolja a megrendelés átvételét, miután a megrendelést elküldte a vevőnek a megadott e-mail címre. A megrendelés beérkezéséről szóló visszaigazolás elküldésével az adásvételi szerződés ajánlatát nem fogadják el, és ez az adásvételi szerződés még nem jött létre.

2.3.3 A kötelező ajánlat elfogadása az eladó részéről

Az eladó elküldi a kötelező ajánlatot a vevőnek a megadott e-mail címre, általában a megrendelt áru feladásával kapcsolatos információkkal együtt, de legkésőbb a megrendelés elküldésétől számított öt munkanapon belül. A kötelező érvényű ajánlat elfogadásával az adásvételi szerződés létrejön, és mind a vevőt, mind az eladót köti.

2.3.4 Fizetés kártyával vagy banki átutalással

A megrendelés bankkártyával vagy banki átutalással történő előzetes kifizetése a 2.3.3. cikk szerinti kötelező érvényű ajánlatnak az Eladó általi elfogadásáig előlegnek minősül.

[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]

2.4 Előrendelés

2.4.1 Előrendelés küldése

A vevő kifejezheti hajlandóságát arra, hogy a jövőben adásvételi szerződést kössön olyan árukra, amelyeket az eladó még mindig előrendeléssel tervez értékesíteni.

2.4.2 Előrendelési információk

Az eladó rendszeresen tájékoztatja a vevőt az előre megrendelt áru állapotáról.

2.4.3 Az előrendelés törlése

Az eladónak és a vevőnek is joga van bármikor törölni az előrendelést.

2.4.4 Ár nem kötelező érvényű

Az előrendelésben megadott ár tájékoztató jellegű és nem kötelező érvényű.

2.4.5 Előrendelés feldolgozása és adásvételi szerződés ajánlata

Attól függően, hogy az előrendelések hogyan kezelhetők, az Eladó telefonon vagy a megadott e-mail címen, az előrendelések beérkezési sorrendjében felveszi a kapcsolatot a vevőkkel, és adásvételi szerződést ajánl.

2.4.6 Fizetés kártyával vagy banki átutalással

Az előrendelés kártyával vagy átutalással történő előzetes kifizetése a 2.4.5. cikk szerint az adásvételi szerződés foglalójának minősül.

[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]

2.5 Szállítási és fizetési feltételek

2.5.1 Raktáron lévő áruk

Az Általános Szerződési Feltételek 2.6. cikkének alkalmazásában az áruk akkor tekintendők készleten lévőnek, ha fizikailag az Eladó e-kereskedelmi raktárában vannak.

2.5.2 Az eladó másik raktárában raktáron lévő áruk

Abban az esetben, ha a megrendelt áru nincs raktáron, de az eladó egy másik raktárában rendelkezésre áll, az eladó gondoskodik az áru átadásáról az e-kereskedelmi raktárba, hogy az áru két munkanapon belül eljusson ebbe a raktárba.

2.5.3 A szállítás egésze vagy részei

A vevőnek lehetősége van választani, hogy a megrendelést részenként dolgozza-e fel, ha a megrendelt áruk egy része nincs raktáron, vagy a teljes megrendelést egyszerre dolgozza fel, ha az összes megrendelt áru raktáron van.

2.5.4 Raktáron lévő áruk feladása

Az Eladó az Általános Szerződési Feltételek 2.6.3. cikke szerinti választástól függően a megrendelt árut a választott fuvarozóval ugyanazon vagy a következő munkanapon küldi el a Vevőnek, ha a megrendelt áru egésze vagy egy része raktáron van. A Vevő választhat későbbi szállítási időpontot. Az Eladónak a szállítmányhoz mellékelnie kell egy szállítólevelet, amely tartalmazza a szállítmányban lévő tételek listáját. A Vevő vállalja, hogy elektronikus számlát küld e-mailben.

2.5.5 Nem raktáron lévő áruk küldése

Ha a megrendelt áru nincs raktáron, és a megrendelés kézhezvételétől számított harminc napon belül nem szállítható a fuvarozónak, az Eladó erről értesíti a Vevőt, és tájékoztatja a Vevőt az elérhetőségről, vagy az eredetivel összehasonlítható másik terméket ajánl fel. Abban az esetben, ha a Vevő nem hajlandó más terméket biztosítani, a Vevőnek joga van elállni a szerződéstől.

2.5.6 Szállítási és fizetési módok

A lehetséges szállítási módok a "Kézbesítési módok" és a "Fizetési módok" súgóban találhatók. Az Eladó a rendelés értékétől vagy tartalmától, valamint a szállítási helytől függően korlátozásokat írhat elő a szállítási vagy fizetési módra vonatkozóan.

2.5.7 Áruk szállítása

A vevő köteles átvenni az árut a fuvarozótól, és ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét. Ha a Vevő az utánvétet választotta fizetési módként, köteles a szállítási díjat a fuvarozónak a vonatkozó szolgáltatás feltételei szerint megfizetni.

2.5.8 A szállítmány sérülése szállítás közben

A szerződött fuvarozó sofőrje köteles lehetővé tenni a vevő számára, hogy ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, és sérülés esetén a vevővel közösen kárbejelentést készíttetni. A szállítólevél aláírásával a vevő megerősíti, hogy a küldeményt sértetlenül kézbesítették. Ellenkező esetben a küldemény hibáit a kárbejelentésben rögzítik. A csomagolás sérülése esetén a vevő köteles a kárbejelentés egy példányát haladéktalanul eljuttatni az eladónak a Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Prague 9 címre vagy e-mailben.info@sunnysoft.hu

2.5.9 A szállítólevél betartása

Abban az esetben, ha a leszállított küldemény nem felel meg a szállítólevélnek, a vevő köteles haladéktalanul írásban értesíteni az eladót.

2.6. Változások a sorrendben

A vevő a megrendelés tartalmát telefonon vagy e-mailben módosíthatja a megrendelés feladásának pillanatáig.

2.7. A szerződéstől való elállás és az áru visszaküldése

2.7.1 A fogyasztó általi visszavonás

A Polgári Törvénykönyv 1829. §-a szerint a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. Ezen időszakon belül elegendő az elállást postai úton elküldeni (a csomagon lévő postai bélyegző a mérvadó).

[A Polgári Törvénykönyv 605. §-a szerint a határidőket a döntő eseményt követő naptól kell számítani, így ebben az esetben a határidő első napja az áru átadását követő nap. Ha a határidő vége hétvégére vagy munkaszüneti napra esik, a határidő a következő munkanapra tolódik.]

Az 1837. § szerint azonban a fogyasztó nem állhat el a szerződéstől:

  1. a szolgáltatásnyújtásról, ha azt a fogyasztó előzetes kifejezett hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt teljesítették, és a kereskedő a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót arról, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől,
  2. olyan termékértékesítésről vagy szolgáltatásnyújtásról, amelynek ára a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, a vállalkozó akaratától függetlenül, és amely előfordulhat a szerződéstől való elállás időszakában,
  3. az alkoholtartalmú italok kínálatáról, amelyet csak harminc nap elteltével lehet leszállítani, és amelynek ára a pénzügyi piacnak a vállalkozó akaratától független ingadozásától függ,
  4. a fogyasztó vagy személye kívánságaihoz igazított áruk szállításáról,
  5. a romlandó áruk szállításáról, valamint azokról az árukról, amelyeket szállítás után helyrehozhatatlanul összekevertek más árukkal,
  6. javítás vagy karbantartás, amelyet a fogyasztó kérésére kijelölt helyen végeztek; ez azonban nem vonatkozik a kértektől eltérő utólagos javításokra vagy a kértektől eltérő pótalkatrészek szállítására,
  7. olyan lezárt csomagolású áruk szállítása, amelyeket a fogyasztó kivett a csomagolásból, és higiéniai okokból nem tudja visszaszolgáltatni (pl. fülhallgató, fogkefe, borotva, orvosi eszközök stb.),
  8. audio- vagy videofelvétel vagy számítógépes program szállításakor, ha az eredeti csomagolását megtörte,
  9. az újságok, folyóiratok vagy magazinok kínálatáról,
  10. a szállásról, a szállításról, az étkezésről vagy a szabadidő használatáról, ha a vállalkozó ezeket a szolgáltatásokat a meghatározott időn belül nyújtja,
  11. nyilvános árverés alapján kötött, a nyilvános árverésekre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően, vagy
  12. a digitális tartalom szállításáról, ha azt nem kézzelfogható adathordozón adták át, és a fogyasztó előzetes kifejezett hozzájárulásával adták át az elállási időszak lejárta előtt, és a vállalkozó a szerződés megkötése előtt tájékoztatta a fogyasztót, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől.

[Kérjük, feltétlenül olvassa el az Általános Szerződési Feltételek 4.3. cikkét, amely tartalmazza a címet, ahová az árut el kell küldeni, valamint az elálláshoz szükséges egyéb lényeges információkat.]

2.7.2 Az eladó visszavonása

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy elálljon az adásvételi szerződéstől, ha a teljesítés lehetetlenné válik, ha nem egyezik meg a vevővel a csereteljesítményről.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy legkésőbb az adásvételi szerződés megkötését követő munkanapon elálljon az adásvételi szerződéstől.

2.8 Nyitvatartás

Az online bolt éjjel-nappal nyitva van. A rendeléskezelők működési ideje a http://www.sunnysoft.hu/informaciók/kapcsolatok.html oldalon található. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a weboldalon található információkhoz képest korlátozza a nyitvatartási időt, különösen vis maior, betegség, munkaszüneti és egyéb ünnepek miatt.

3. Vásárlás a boltban

3.1 Áruk rendelése a boltban történő átvétellel

3.1.1 Áruk rendelése a boltban történő átvétellel

A vásárló telefonon, személyesen, e-mailben vagy e-kereskedelmen keresztül rendelhet árut, amelyet az üzletben vehet át. A Vevő az adásvételi szerződést az üzletben a megrendelt áru személyes átvételekor kötheti meg.

3.1.2 A foglalás időtartama

Az árut az üzletben három munkanapig foglalják le. Az eladó ezt a határidőt a vevő kérésére meghosszabbíthatja.

3.1.3 Ár

Az áruházban megrendelt áruk ára megegyezik az internetes értékesítés árával. A 3.1.1. Cikknek megfelelően nem megrendelt áruk vásárlása esetén a bolti értékesítésre vonatkozó különleges árak érvényesek.

3.1.4 Fizetés kártyával vagy banki átutalással

A bolti áruk online megrendelésével történő fizetés kártyával vagy előre utalással a 3.1.1. Cikk szerinti kaució.

[A letét visszatérítésére az Általános Szerződési Feltételek 4.7. Cikke az irányadó]

3.2 Nyitvatartás

Az üzletek nyitvatartási ideje a http://www.sunnysoft.hu/informace/kontakty.html címen található. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza az üzemidőt a webhelyen található információkhoz képest, különösen vis maior, betegség, állami és egyéb ünnepek miatt…

4. Közös rendelkezések

4.1 Garancia, szerviz és panaszok

4.1.1 Garancia

Abban az esetben, ha a jótállási időszak alatt hiba lép fel az áruban, a vevő jogosult az eladóval gyakorolni a hibákért való felelősségét.

4.1.2 Szerviz

A vevő jogosult a javítási jogot is feljogosított szervizben gyakorolni. Az egyes márkák számára engedélyezett szolgáltatások listáját, beleértve a hozzájuk tartozó elérhetőségeket, a panaszkezelési eljárás tartalmazza.

4.1.3 Garancián kívüli szerviz

Abban az esetben, ha az áru a jótállási időn kívül hibás, az Eladó díj ellenében elvégzi vagy megszervezi a garancián kívüli javítást. Az eladónak joga van megtagadni a garancián kívüli javítás elvégzését vagy közvetítését, különösen, ha a javítás nem végezhető el vagy nem közvetíthető.

4.1.4 Hivatkozás a panaszeljárásra

További részleteket a panaszkezelési eljárás tartalmaz, amely elérhető a https://www.sunnysoft.hu/napoveda/reklamacni-rad.html címen.

4.2 A kiegészítő szolgáltatásokra vonatkozó feltételek

4.2.1 Általános előírások

Kiegészítő szolgáltatás: olyan ellenérték fejében nyújtott szolgáltatás, amelynek nyújtásáról az áruk értékesítésével kapcsolatban kell megállapodni, és amely az árukhoz kapcsolódik. Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, vagy ha eláll az adásvételi szerződéstől azon áruk tekintetében, amelyekhez a kiegészítő szolgáltatás kapcsolódik, az elállás hatásai az ezen árukhoz kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásra is vonatkoznak. Az eladó nem köteles visszatéríteni a szolgáltatás árát a vevőnek, ha a vevő már igénybe vette a szolgáltatást.

Abban az esetben, ha az eladó indokolatlanul megtagadja a megfelelően megrendelt és fizetett kiegészítő szolgáltatás teljesítését, vagy ha azt hibásan végzi, a vevő jogosult a panaszkezelési eljárásban gyakorolni a kiegészítő szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez való jogát.

4.3 A szerződéstől való elállás és az áru visszaküldése

4.3.1 A szerződéstől való elállás

Ön csak a szerződésben vagy a törvényben meghatározott esetekben állhat el a szerződéstől.

4.3.2 Az áruk visszaküldése

A szerződéstől való elállás esetén a vevő köteles az eladótól kapott árut indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállást követő tizennégy napon belül átadni. Az áru átvehető az eladó bármelyik üzletében, vagy elküldhető a Sunnysoft s.r.o. - Zásilkový obchod, Kovanecká 2390/1a, 190 00 Prague 9 címre.

[Postai küldés esetén adja meg a küldeményben a vásárlás azonosításához szükséges adatokat (a vevő adatai, rendelési szám vagy számla száma, vagy ezen dokumentumok másolata, vagy a vásárlás más megfelelő módon történő igazolása) és a vételár visszatérítéséhez szükséges adatok (cím, ahová pénzt kell utalnunk, bankszámlaszám, stb.). Nagyra értékelnénk, még akkor is, ha nem kötelező, ha elmondaná, miért vonja el a szerződést. Gondosan tanulmányozzuk észrevételeit, és ezek alapján próbáljuk javítani kínálatunkat és szolgáltatásainkat. A törvényben előírt 14 napos határidőn belül a szerződéstől való elálláshoz használja az elkészített űrlapot - letölthető MS WORD és PDF formátumban .]

4.3.3 A vételár visszatérítése

Az Eladó köteles a Vevőnek indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállást követő tizennégy napon belül visszafizetni a Vevőtől a szerződés alapján kapott valamennyi pénzt, beleértve a szállítási költségeket is. Ha a Vevő nem tájékoztatja az Eladót arról, hogy miként kívánja a vételárat visszaadni, az Eladó köteles a vételárat ugyanolyan módon és módon visszaadni neki, mint ahogyan az kifizetésre került.

Ha a Vevő az Eladó által felajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő szállítási módot választott, az Eladó az áru szállítási költségét a Vevőnek a felajánlott legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összegben téríti meg.

Ha a vevő eláll az adásvételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzösszeget a vevőnek visszafizetni, mielőtt a vevő átadja neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.

4.4 A viták peren kívüli rendezése

A Cseh Kereskedelmi Ellenőrző Hatóság, székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Prága 2, IČ: 000 20 869, Internetcím: http://www.coi.cz , felelős a peren kívüli megegyezésért az adásvételi szerződésből eredő fogyasztói viták.

4.5 A nagykereskedelmi ügyfeleknek nyújtott árelőnyök

A nagykereskedelmi vevőknek nyújtott árelőnyök nem használhatók fel fogyasztói vásárlásoknál. Az Eladó fenntartja a jogot arra az esetre, ha a fogyasztó nagykereskedelmi ügyfélszámlán keresztül rendel, hogy a megrendelésben megadott árat a megrendelés időpontjában érvényes, normál kiskereskedelmi ügyfélre vonatkozó árra (uniós árszint) módosítsa. Abban az esetben, ha az árut már elküldték, a vevő köteles az árkülönbözetet a jogsértés felfedezésétől számított tizennégy napon belül megfizetni.

4.6 Hozzájárulás a személyes adatok megadásához és a kereskedelmi kommunikáció küldéséhez

4.6.1 Árukereső

A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett.

4.6.2 Kereskedelmi kommunikáció

A Vevő hozzájárulását adja az Eladónak az információk és hírek e-mailben történő fogadásához, amely könnyen módosítható vagy letiltható az üdvözlő üzenetben a levelezési beállításokkal vagy bármely más hírlevélben az üzenet láblécében található link megnyitásával.

4.7 Árak, kedvezmények

4.7.1 Árak

A feltüntetett árak a megrendeléskor érvényesek, és tartalmazzák a 185/2001 . Sz. Törvény szerinti újrahasznosítási díjat (Asekol). a hulladékról és a 477/2001. a csomagolásról és a jogdíjakról a 121/2000. a szerzői jogról. Az eladó fenntartja magának a jogot az árak megváltoztatására, amennyiben a gyártók és más áruszállítók szállítási feltételei jelentősen megváltoznak. Ha a megrendeléskor az eladási ár magasabb, mint az ár, akkor az eladó a vevő hozzájárulását kéri. A vételárat akkor kell kifizetni, amikor a teljes vételárat a szállítás külön részéért jóváírják az eladó számláján.

4.7.2 Kedvezmények

A kedvezményes kuponok minden fogyasztóra érvényesek. A kuponok kedvezménye nem vonható össze más kedvezményekkel. A kedvezmény csak a megrendelésben szereplő árukra alkalmazható. A kupon érvényessége azt az időtartamot jelenti, amelyen belül a megrendelést érvényes, behelyezett és ellenőrzött kuponnal kell szállítani. A kupon előzetes elektronikus megrendelés nélkül is beváltható az üzletben. Ebben az esetben a kedvezményt a bolti árra számítják ki, és az adott üzletben raktáron lévő termékekre lehet alkalmazni.

4.7.3 Hozzáadottérték-adó

Az áruk árai 27%-os általános forgalmi adót tartalmaznak.

4.8 A letét visszafizetése

Abban az esetben, ha egy olyan szerződés, amelyre a 2.3.4., 2.4.6. vagy 3.1. cikk alapján előleget fizettek ki, nem teljesül. 4, az Eladó az előleget a Vevőnek banki átutalással visszautalja attól a pillanattól számított hét munkanapon belül, amikor nyilvánvalóvá válik, hogy a szerződés nem jön létre, különösen, ha a Vevő értesíti az Eladót, hogy nem ragaszkodik az előrendeléshez, ha az Eladó értesíti a Vevőt, hogy nem fogadja el az adásvételi szerződés kötelező érvényű ajánlatát, vagy ha a Vevő értesíti az Eladó üzletben dolgozó alkalmazottját, hogy nem kívánja megvásárolni a megrendelt árut.

Visszatérítés: kártyás fizetés esetén a visszatérítés, banki átutalással történő fizetés esetén pedig a megfelelő összeg banki átutalással történő átutalása a vásárló számlájára.

4.9 Az Európai Unió más tagállamába történő értékesítésre vonatkozó különleges rendelkezések

A Cseh Köztársaságtól eltérő országba történő értékesítés esetén a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról szóló 593/2008/EK európai parlamenti és tanácsi rendelet 6. cikkének (2) bekezdésének és 3. cikkének való megfelelés (Róma I) a Cseh Köztársaság alkalmazandó törvénye.

4.10 Záró rendelkezések

4.10.1 Tájékoztató rendelkezések

Az Általános Szerződési Feltételek dőlt betűvel és szögletes zárójelben írt rendelkezései nem jogilag kötelező érvényűek. Ezek a vásárló kényelmének növelését szolgálják, de a vásárló köteles ellenőrizni az így nyújtott információk érvényességét, különösen a jogrendszer változásaira tekintettel. Az Eladó nem vállal felelősséget az ebből eredő károkért.

4.10.2. Tájékoztatás a bíróságon kívüli panaszkezelés létezéséről, módjáról és feltételeiről, valamint a felügyeleti hatóságról

Fogyasztói panaszokat az info@sunnysoft.hu e-mail címen fogadunk el. Az eladó tájékoztatást küld a panasz rendezéséről a fogyasztó e-mail címére.

Az államigazgatás felügyeleti és ellenőrző szervei a következők:

  • A fogyasztóvédelem területe - a Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság felügyelősége, Közép -Csehország és Hl. Prága városa (Cseh Kereskedelmi Felügyeleti Hatóság), Štěpánská 567/15, 120 00 Prága, adatmező: p2fdz5j
  • Kereskedelmi engedélyezési terület - Prága 10 Járási Hivatal, Kereskedelmi Engedélyezési Osztály, Vršovická 1429/68, 101 38 Prága 10 -Vršovice, adatmező: irnb7wg
  • A személyes adatok védelmének területe - Személyes Adatvédelmi Hivatal, alezredes Sochora 727/27, 170 00 Prága 7, adatdoboz: qkbaa2n
4.10.3 Hatékonyság

Ezek a feltételek 2018. január 31 -én lépnek hatályba